zondag, maart 05, 2006

Welkom op mijn blog - eerste post



Hallo iedereen,

Welkom op mijn blog. Hier zullen jullie op de hoogte gehouden worden van alle creatieve nieuwtjes, nieuwe werken, poëziestukjes, tentoonstellingen enzovoort. Ik zal af en toe een compositie of gedicht opnemen in de Posts maar voor een compleet overzicht verwijs ik jullie graag door naar de links hiernaast.

Alle feedback is uiteraard welkom en wordt ten zeerste geapprecieerd.

"No great artist ever sees things as they really are.
If he did he would cease to be an artist."


(Oscar Wilde)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie blog, proficiat! Knappe schilderijen en gedichten.

5:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een echte artist! Leuk dat ik op deze manier op de hoogte kan blijven van je werk! Proficiat!

6:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home